sandapanda

Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra - 26 maj 2012 10:15

Hejsan på er! Hejsan på er..Va konstigt det lät...Ja ja, Discot igår var det bästa jag varigt med om! -Dans, Godis Ha kul med sina vänner..Och DANSA ennu mer! Jag hade i alla fall jätte kul! Idag vet jag nog inte riktigt vad jag ska göra..Men ni kan få lite bilder på Mobiler som jag skulle vilja ha! Men vem vill veta det...Ächs...Nu får ni lite bilder i alla fall.

 

En vit Iphone 4s... ;D

En svart Experia 3gs..Eller vad det nu heter..

 

En sån här mobil har jag, till och med den här färgen, Har visserligen fixat till det lite..Men vill ha en ny!   


                     //SandaPanda <3

Av Sandra - 25 maj 2012 16:52

Tjohooo! I kväll så ska jag på disco! Våran klass håller i det..Så vi får se hur det går..(Hehe)  Uppdaterar mer imorgon! ;D








   






Av Sandra - 25 maj 2012 16:43

Min komis ringde just, hon undrade om jag ville sova över hos henne på lördag -imorgon- , För då kunde vi kolla på euroisionsongcontest eller vad det nu heter, Men jag hade planerat att vara med familjen då! Ni vet, Sitta i soffan tsm..Äta popcorn och chips..Ha lite mysig familjetid ni vet. Så jag sa nej, Men hon verkade bli så sårad, Hon försökte övertala mig.. Men jag ville va hemma med familjen då. Var jag dum mot henne??? Om du ser det här **** så SORRY!


 P.s = Stjärnorna står för hennes namn. INTE för något dumt.

                  //SandaPanda <3                                          

Av Sandra - 25 maj 2012 16:31


        //SandaPanda <3     

Av Sandra - 25 maj 2012 16:21

Hej på er! Sorry, har inte bloggat på ett tag nu..Vet ni en sak?? Jag har färgat håret mörkbrunt! Okey..Det var för typ 2 månader sen då..Men jag har inte bärettat det för er! Så nu ska ni få lite rums insperation av mig! ;D    Rumsinsperation är ett låååångt ord!!!! 




                       //SandaPanda <3

Presentation


Tjenixen! Mitt namn är Sandra o jag är född 00 o gillar Rockband som Within Tempation o Nightwish o att vara med kompisar, rida, o mkt mer! Jag älskar KickBakPack o Swag!

Det här temat kommer vara kvar tills jag har tid att ta bort det när december är

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://tinypic.com/r/2wf0jr7/6
Lucky Charms Rainbow
Light Green Glitter Pointer

Muspekare

Wavy Tail
Tiny Rainbow

Muspekare

Double Stack Icecream Mint

Ovido - Quiz & Flashcards